مدیریت بازرگانی

دانشگاه پیام نور سپیدان

مدیریت بازرگانی

دانشگاه پیام نور سپیدان

اخبار پیام نور

   افزایش شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور حقیقی نیست
قائم مقام رییس دانشگاه پیام نور علت افزایش شهریه را اختلال در سایت دانشگاه عنوان کردبه گزارش اخبار پیام نور سعید حسامی قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور در نشستی خبری که امروز شنبه ۲۳ مهر در سازمان مرکزی پیام نور برگزار شد در بخشی از صحبت‌های خود در پاسخ به این سؤال که به رغم تاکید مسئولان دانشگاه پیام نور چرا این دانشگاه در این سال تحصیلی جدید 20 درصد افزایش شهریه دارد، گفت: افزایش شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور حقیقی نیست و این مشکل به دلیل اختلالی است که در سایت دانشگاه به وجود آمده است. تمام شهریه اضافی به دانشجویان باز گردانده می‌شود.
منبع خبر : فارس
  
   دانلود رایگان دفترچه کارشناسی فراگیر 90 دانشگاه پیام نور
ثبت نام دوره های کارشناسی فراگیر ۹۰ دانشگاه پیام نور برای پذیرش در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۱-۹۰ از فردا آغاز میشود
به گزارش اخبار پیام نور ، ثبت‌نام اینترنتی آزمون فراگیر کارشناسی ۹۰ از فردا ۲۴ مهرماه ۹۰ و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از ۳ آبان از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  ، آغازمی شود. ثبت‌نام آزمون‌ کارشناسی تا ۱ آبان ادامه دارد. داوطلبان می‌توانند از فردا با مراجعه به باجه‌های پستی و پرداخت ۶۵هزار و هشتصد و پنجاه تومان نسبت به خرید کارت اعتباری دارای شماره پرونده، نام کاربر و رمز عبور به منظور ورود به سیستم نرم‌افزاری ثبت‌نام اینترنتی و دریافت یک جلد دفترچه راهنمای ثبت‌نام اقدام کنند.آزمون دوره‌های مختلف فراگیر دانشگاه پیام‌ نور ۲۳ دی ماه ۹۰ برگزار می شود. از نکات قابل توجه ای که می توان به آن اشاره کرد تاثیر ۲۵ درصدی معدل در آزمون کارشناسی فراگیر و تاثیر ۲۰ درصدی معدل در آزمون کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال ۹۰ است.

دانلود رایگان دفترچه راهنمای پذیرش دوره های فراگیر کارشناسی نوبت ۲۳ دانشگاه پیام نور سال 1390 (پذیرش نیمسال دوم ) کلیک کنید 

برای ثبت نام در آزمون دوره های فراگیر مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور , بهمن ماه سال 1390-نوبت بیست و سوم , اینجا را کلیک نمایید

   دانشگاه پیام نور اصلاحیه لیست منابع را منتشر کرد

 

اصلاحیه مورخ ۱۷ مهر ۹۰

برای دریافت اصلاحیه جدول وضعیت منایع درسی کلیه رشته ها در مقاطع کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور کلیک کنید

ادامه مطلب...
نوشته شده توسط دانشجو | | 235 نظر | لینک ثابت مطلب
   امکان حذف و اضافه نیمسال اول سال تحصیلی 91-90 دانشگاه پیام نور فراهم شد
امکان حذف و اضافه نیمسال اول سال تحصیلی 91-90 دانشگاه پیام نور فراهم شد
به گزارش اخبار پیام نور براساس تاریخ اعلام شده توسط دانشگاه پیام نور، زمان حذف و اضافه نیمسال اول سال تحصیلی ۹۱-۹۰ دانشگاه پیام نور از ۱۷ مهر ۹۰ شروع و تا ۲۱ مهر ۹۰ ادامه خواهد داشت.برای مشاهده برنامه امتحانی نیمسال اول ۹۱-۹۰ دانشگاه پیام نور ، در فرم ثبت نام ، اشاره گر  ماوس را بر روی نام درس قراردهید تا تاریخ امتحان آن درس مشاهده شود.

دانشجویان می توانند با مراجعه به سیستم گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir و از مسیر : ثبت نام --> عملیات ثبت نام --> ثبت نام اصلی نسبت به انتخاب واحد خود اقدام کنند.
http://reg.pnu.ac.ir http://reg1.pnu.ac.ir دسترسی سریعتر به سیستم گلستان کلیک کنید 
 
آموزشهای مفید تصویری برای یادگیری و استفاده بهتر از سیستم گلستان پیام نور کلیک کنید
آموزش تصویری نحوه ثبت نام و انتخاب واحد دانشگاه پیام نور کلیک کنید 
 دروس معارف و عمومی دانشگاه پیام نور

   تغییر زمان ثبت نام در کنکور فراگیر/ تاخیر در ارسال دفترچه علت تغییر
معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور از تغییر در تاریخ آغاز ثبت نام در سه آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: علت تغییر زمان بندی ثبت نام تاخیر در ارسال دفترچه ثبت نام برای چاپ نهایی و تغییر در تایید رشته های درسی برای این مقاطع بود داد.به گزارش اخبار پیام نور سیدجلال طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر، آخرین زمان بندی ثبت نام 3 آزمون فراگیر پیام نور را اعلام کرد و گفت: ثبت نام در آزمون کارشناسی فراگیر پیام نور از 24 مهر آغاز می شود و تا اول آبان ماه ادامه می یابد.
وی افزود: همچنین ثبت نام داوطلبان در آزمون کارشناسی ناپیوسته و آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از 4 تا 11 آبان ماه 90 صورت می گیرد. طباطبایی درباره زمان برگزاری این 3 آزمون، اظهار داشت: آزمون سه دوره فراگیر دانشگاه پیام نور در مقاطع کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد در روز 23 دی ماه برگزار می شود.

اخبار پیام نور، تاکید می کند به متقاضیان دوره های فراگیر که فریب موسساتی را که عنوان می کنند پیام نور بدون کنکور و بدون آزمون می باشد را نخورند.همان طور که در خبر هم عنوان شد این دوره ها دارای آزمون ورودی می باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد